Ontdek de specificaties van de Honda e:Ny1: gewichten, afmetingen en meer

03-05-2024 - Dealer

De Specificaties van de Honda e:Ny1

Ontdek de nieuwste toevoegingen aan het Honda-gamma! Honda heeft recent drie nieuwe modellen gelanceerd: de Honda ZR-V Hybrid, de Honda CR-V Hybrid en de baanbrekende Elektrische Honda e:Ny1. De Honda e:Ny1 is een revolutionaire elektrische SUV die aan al uw behoeften voldoet. Lees verder voor een gedetailleerd overzicht van specificaties, waaronder gewicht, afmetingen, prestaties en meer!

Proefrit aanvragen Honda e:Ny1!   Offerte aanvragen Honda e:Ny1!

Ontdek de afmetingen van de Honda e:Ny1!

Ontdek de indrukwekkende afmetingen van de Honda e:Ny1, een baanbrekende elektrische SUV die uitblinkt in zowel stijl als functionaliteit. Met een lengte van 4387 mm en een breedte van 1790 mm biedt de Honda e:Ny1 voldoende ruimte voor comfortabel rijden, terwijl de hoogte van 1584 mm en een wielbasis van 2607 mm zorgen voor stabiliteit en een soepele rit.

Met een bodemvrijheid van 147 mm (inclusief bestuurder) manoeuvreert de Honda e:Ny1 moeiteloos door diverse terreinen, terwijl de indrukwekkende draaicirkel van slechts 11,6 meter zorgt voor wendbaarheid in stedelijke omgevingen.

Ontdek de gewichten van de Honda e:Ny1

De Honda e:Ny1 is ontworpen met oog voor efficiëntie, met een leeggewicht van 1730 kilogram en een laadvermogen van 350 kilogram. Dit maakt het mogelijk om al uw benodigdheden mee te nemen zonder concessies te doen aan prestaties. Met een maximaal toelaatbaar gewicht van 2080 kilogram biedt de Honda e:Ny1 een veilige en betrouwbare rijervaring, waarbij comfort en functionaliteit hand in hand gaan.

De performance (verbruik + prestaties) van de Honda e:Ny1

Ontdek de innovatieve technologieën en prestatiekenmerken van de Honda e:Ny1, een elektrische SUV die ontworpen is voor moeiteloos rijplezier en maximale efficiëntie. Met een bruto accucapaciteit van 68,8 kW en een netto accucapaciteit van 62 kW biedt de Honda e:Ny1 een indrukwekkend vermogen om elke rit aan te kunnen.

Dankzij de geavanceerde technologieën en de conformiteit aan de WLTP-standaard, kan de Honda e:Ny1 een actieradius van maar liefst 412 kilometer bereiken, terwijl het verbruik slechts 18,2 kWh per 100 kilometer bedraagt. Dit maakt de Honda e:Ny1 niet alleen milieuvriendelijk, maar ook kostenefficiënt.

Voor gebruikers die op zoek zijn naar snelheid en gemak biedt de Honda e:Ny1 een snellaadtijd van 10% tot 80% in slechts 45 minuten. En als u slechts 100 kilometer moet bijladen, kunt u dit al binnen 11 minuten doen, waardoor uw tijd op de weg gemaximaliseerd wordt.

Met een krachtig vermogen van 204 pk (150 kW) levert de Honda e:Ny1 indrukwekkende prestaties, terwijl de acceleratie van 0 naar 100 km/h in slechts 7,6 seconden en een topsnelheid van 160 km/h een opwindende rijervaring garanderen. Het opladen van deze elektrische SUV is eenvoudig, met de laadpoort aan de voorkant van de auto, waardoor u snel weer op weg kunt naar uw volgende bestemming.

2023 Honda e:Ny1

Honda e:Ny1 bij Automotive-centre Van Nieuwkerk

Bent u net zo enthousiast over de Honda e:Ny1 als wij en wilt u de fantastische rijervaring van deze auto zelf ervaren? Maak dan snel een afspraak bij Automotive-centre Van Nieuwkerk voor een proefrit of vraag direct een vrijblijvende offerte aan!

Proefrit aanvragen Honda e:Ny1!   Offerte aanvragen Honda e:Ny1!

Wilt u meer lezen? Neem een kijkje op onderstaande berichten!