NETTO DEALS BIJ HONDA VAN NIEUWKERK (JULI)!

Bij Honda Van Nieuwkerk maken we het kopen van een auto eenvoudiger en transparanter met onze tijdelijke NETTO DEALS. De hele maand juli bieden we onze klanten direct de maximale korting op onze nieuwe voorraadauto’s, zonder te hoeven onderhandelen. Alles is helder en duidelijk vanaf het begin.

Hoe werkt het?

Direct de beste prijs: Alle auto’s hebben de maximale korting direct zichtbaar, zodat je meteen weet wat je beste deal is.
Werkelijke Inruilwaarde: Je inruilauto wordt gewaardeerd op basis van de standaard taxatieprijs. Dit betekent een eerlijke en transparante prijs zonder verborgen kortingen.
Volledige Transparantie: Bij veel autobedrijven wordt de korting vaak verwerkt in een hogere inruilwaarde, wat de werkelijke korting verhult. Bij ons zie je direct de maximale korting en de werkelijke waarde van je inruilauto.

Waarom Kiezen voor Netto Deals?

Tijdbesparend: Geen lange onderhandelingen, maar direct de beste prijs.
Zekerheid: Je weet meteen waar je aan toe bent met de maximale korting en een eerlijke inruilwaarde.
Transparantie: We bieden volledige transparantie, zodat je zeker weet dat je de beste deal krijgt.

Kom langs bij Honda Van Nieuwkerk of bezoek onze website om onze actuele voorraadauto’s en de netto prijzen te bekijken. Profiteer van deze unieke kans en rijd weg in jouw nieuwe auto met de beste deal die er is!

Honda HR-V Hybrid – €3.800 Netto Deal Voordeel

Met de zomer in volle bloei, is de Honda HR-V Hybrid de ideale metgezel voor uw avonturen. Deze veelzijdige crossover combineert stijl, comfort en brandstofzuinigheid voor een moeiteloze rijervaring. Dankzij de hybride aandrijflijn geniet u van zuinige ritten, terwijl het ruime interieur met hoogwaardige materialen en neerklapbare achterbank voor extra laadruimte zorgt. Met geavanceerde veiligheidsvoorzieningen zoals Honda SENSING kunt u met een gerust hart de weg op. Stap in en laat de Honda HR-V Hybrid u deze zomer naar nieuwe bestemmingen brengen.

In de maand juli rijdt u de Honda HR-V Hybrid voor een rijklaarprijs van €35.900. Grijp nu uw kans en schaf deze zomer nog uw favoriete Honda aan.

Proefrit aanvragen Honda HR-V!   Offerte aanvragen Honda HR-V!

Honda e:Ny1 – €7.700 Netto Deal Voordeel

Te midden van het zomerlicht schijnt de Honda e:Ny1 als een sprankelende ster van elektrische mobiliteit. Deze volledig elektrische auto, met zijn opvallende design en indrukwekkende actieradius van 412 km, is ideaal voor stadsbewoners die streven naar groenere vervoersoplossingen zonder in te boeten op praktisch gemak. Met zijn compacte formaat, wendbare prestaties en hoogwaardig interieur biedt de e:Ny1 een comfortabele en geavanceerde rijervaring, waarbij elk moment van de zomer wordt omarmd met stijl en duurzaamheid.

In de maand juli rijdt u de Honda e:Ny1 voor een rijklaarprijs van €38.400. Grijp nu uw kans en schaf deze zomer nog de Honda e:Ny1 aan.

Proefrit aanvragen Honda e:Ny1!   Offerte aanvragen Honda e:Ny1!

Honda CR-V Plug-in Hybrid – €4.300 Netto Deal Voordeel

Met de zomer in volle bloei, straalt de Honda CR-V (Plug-in) Hybrid als een symbool van duurzaamheid en comfort voor gezinnen en avonturiers. Deze ruime SUV combineert krachtige hybride technologie met een luxe interieur, waardoor elke rit een genot wordt. Belangrijke kenmerken zijn onder meer de emissievrije rijervaring op korte ritten dankzij de plug-in hybride technologie, het ruime interieur met veel opbergmogelijkheden, geavanceerde infotainmentsystemen en optionele all-wheel drive voor extra grip en stabiliteit.

Schaf de Honda CR-V nu aan voor een rijklaarprijs van €60.900, alleen tijdens de Netto Deal weken.

Proefrit aanvragen Honda CR-V!   Offerte aanvragen Honda CR-V!

Honda ZR-V Hybrid- €3.600 Netto Deal Voordeel

De Honda ZR-V maakt zijn entree in het SUV-segment met een mix van stijl, prestaties en functionaliteit. Met zijn stoere design en hoge bodemvrijheid is dit model ideaal voor avontuurlijke zielen die niet willen inleveren op comfort. Belangrijke kenmerken zijn onder meer het opvallende design met sportieve accenten, het ruime interieur met slimme opbergmogelijkheden, geavanceerde rijhulpsystemen en krachtige motoropties voor zowel on-road als off-road rijden. Klaar voor avontuur? Ontdek de Honda ZR-V en verleg grenzen met stijl en vertrouwen.

Ontdek Honda’s sportiefste SUV nu voor een rijklaarprijs van €47.990!

Proefrit aanvragen Honda ZR-V!   Offerte aanvragen Honda ZR-V!

Honda Jazz Hybrid – €2.100 Netto Deal Voordeel

Als de zomer haar intrede doet, komt de responsieve, zelfopladende Full Hybrid-motor van de Honda Jazz tot leven, wat een waar genot is voor elke rit. Met een indrukwekkend koppel van 253 Nm en een levendige elektromotor van 122 PK, biedt deze motor het vermogen dat nodig is om moeiteloos op weg te gaan, ongeacht uw levensstijl. Bovendien zorgen de lagere verbruiks- en emissiecijfers voor een positieve impact op zowel het milieu als uw portefeuille. Dus terwijl de zomer bloeit, kunt u genieten van direct vermogen en een rijervaring die u zonder moeite laat zweven door de seizoenen.

Geniet nu tijdelijk van van een rijklaarprijs van €30.900 extra inruilpremie op de Honda Jazz Hybrid!

Proefrit aanvragen Honda Jazz!   Offerte aanvragen Honda Jazz!