Uw mening telt

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Van Nieuwkerk
Average rating:  
 148 reviews
by Hennie on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: aanschaf auto

Vorige week Mazda CX-30 gekocht, ben door Sander prima geholpen, TOP.

by M. Verbruggen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Reparatie airco

Heden de vestiging Hilversum bezocht i.v.m. reparatie van de airco.
In eerste instantie ging ik voor een airco-check..... doch de oplettende monteur vond een lek in de condensor, zodat bijvullen eigenlijk zinloos zou zijn.
Reparatie advies was: vervangen van de condensor...... ze hebben gelijk een condensor besteld en kon de volgende dag al gemonteerd worden.... Chapeau !!
Airco werkt weer super.
Ben al bijna 10 jaar klant naar volle tevredenheid.

by Lucas on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop Honda Civic

Kort geleden hier een Honda Civic occasion aangekocht , Ik ben door Sander keurig geholpen en heeft met mij nauw contact gehouden betreft de aflevering en alle zaken daarom heen. Gewoon top! Absoluut niet opdringerig maar gewoon eerlijk en oprecht , daar houd ik van! Sander en Van Nieuwkerk Hilversum ga zo door!

by Menno on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Reparatie

Ik rijd een youngtimer X-Trail met veel plezier. Ik liep tegen een elektrisch probleem aan en zocht hulp. In plaats van naar mijn niet aan een merk gebonden garage te gaan heb ik hulp gezocht bij van Nieuwkerk. Ik had geluk en kon dezelfde dag nog langskomen. Binnen een half uur waren de probleempjes opgelost. Daarnaast kreeg ik nog een beetje korting op een nieuwe Xenon koplamp die kapot was. Al met al snelle service en prijs was verder prima. Mijn eerste ervaring is uitstekend. Kom zeker terug!

by J. van Leijen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Klacht Micra 2017 stuurinrichting

Voorop gesteld dat ik altijd heel goed behandeld ben in de vestiging Hilversum heb ik toch een onopgelost probleem ervaren. Van mijn als demo auto aangeschafte Micra had ik binnen de garantietermijn een klacht omtrent een krakend geluid van de stuur inrichting. Dit is onderzocht in Hilversum en op eigen initiatief door mezelf als second opinie besproken in vestiging Amsterdam Z.O. Ten einde raad onder de aandacht gebracht bij het Nissan hoofdkantoor. De conclusie was dat dit een kenmerk is van de nieuwe Micra en eventueel opgelost zou kunnen worden door de velgen en banden te vervangen. Daartoe ben ik ten delen overgegaan door de voorbanden vroegtijdig te vernieuwen. Dat hielp wel, maar mijn vertrouwen voor de toekomst was weg en heb de auto inmiddels in juli j.l. ingeruild voor een jong gebruikte occasion van een ander automerk.
Derhalve ben ik nu na berijder te zijn geweest van de Florida, Sunny, Juke en dus Micra nu geen Nissan berijder meer en kan dus uit het bestand.

Goedemiddag heer Van Leijen,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u het vertrouwen in de Nissan Micra heeft verloren. We begrijpen het wel, maar hadden de hoop dat het uiteindelijk met het vervangen van de banden was opgelost. Ik ben blij dat u aangeeft dat u wel tevreden was over de behandeling van uw probleem bij ons. Helaas heeft de eigenschap van het product ons niet toegelaten een nog betere oplossing voor u te bedenken. Wij hopen dat u met de nieuwe auto wel helemaal tevreden bent en wellicht zien we u nog eens terug bij onze andere merken Honda en Mazda!

Uw gegevens zullen wij uit ons bestand halen.

Met vriendelijke groet,

Team Hilversum - Automotive-centre van Nieuwkerk

by Dirk deij on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Nieuwe auto gekocht

Zeer goed geholpen met een goede prijs voor ons beide en een leuke en goede verkoper ben heel blij er mee

by Frank Fesevur on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Resonantie in deur of middenstijl

Civic 16 maanden oud naar van Nieuwkerk gebracht wegens soms irritante resonantie in deur of middenstijl. Bij rit met monteur was het euvel slechts een keer te horen.

Probleem is serieus genomen en opgelost door monteur, want nu ruim een maand later sinds werkzaamheden door van Nieuwkerk automotive center Hilversum geen last meer van rammelend geluid.

Had niet anders verwacht ben daarom al sinds mijn eerste Civic ruim 23 jaar geleden klant.

Goedemiddag heer Fesevur,

Bedankt voor uw leuke reactie, wij gaan deze even delen met de betrokken monteur.
Fijn dat het probleem is opgelost!

Met vriendelijke groet,

Dave van Nieuwkerk - Automotive-centre Van Nieuwkerk

by Marja van Stijgeren on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: onderhoudsbeurt

De afspraak die ik via internet had gemaakt, bleek niet in de agenda te staan. Hans heeft dit perfect opgelost door een plekje vrij te maken. De onderhoudsbeurt liep flink uit de hand, maar zelfs dat was geen probleem. Alle reparaties zijn binnen de afgesprokentijd vakkundig uitgevoerd. Bedankt voor de goede service!

Goedemiddag,

Bedankt voor uw leuke reactie en fijn dat we het allemaal naar wens konden oplossen! Nog veel rijplezier en tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Dave van Nieuwkerk - Automotive-centre Van Nieuwkerk

by Jaap jager on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe Nissan Qashqai

Ronald Herrewijn is een spontane verkoper die echt met je meedenkt!

En je niet alleen maar iets probeert aan te smeren en dat alles met veel humor

Niet onbelangrijk: een geweldig goede inruilprijs gekregen voor onze oude Qashqai

Echt aanmerkelijk meer dan bij andere dealers

Nieuwe auto precies op tijd afgeleverd !

Prima garage!!

Goedemiddag,

Bedankt voor uw leuke reactie, die gaan we even met Ronald delen! Veel plezier met uw nieuwe auto!

Met vriendelijke groet,
Dave van Nieuwkerk

by J.A. van Doorn on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop (nieuwe) auto

Wij hebben een z.g.a.n. auto gekocht. Ronald was onze verkoper.
Dit was een van onze plezierigste aankoop van een auto.
Kenmerken:
- Prettige communicatie / Doet niet moeilijk
- Denk mee en komt spontaan met oplossingen
- Geduldig en zeer behulpzaam
- Neemt de tijd.
Kortom een zeer plezierige aankoop, zeer tevreden.

Page 1 of 15:
«
 
 
1
2
3
 
»