Uw mening telt

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Van Nieuwkerk
Average rating:  
 139 reviews
by J.A. van Doorn on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop (nieuwe) auto

Wij hebben een z.g.a.n. auto gekocht. Ronald was onze verkoper.
Dit was een van onze plezierigste aankoop van een auto.
Kenmerken:
- Prettige communicatie / Doet niet moeilijk
- Denk mee en komt spontaan met oplossingen
- Geduldig en zeer behulpzaam
- Neemt de tijd.
Kortom een zeer plezierige aankoop, zeer tevreden.

by T Sardjoe on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: aankoop nieuwe auto

ik heb een nieuwe auto gekocht . we zijn heel blij met de service die we kregen . alles netjes uitgelegd . zeer vriendelijk

Goedemiddag,

Bedankt voor uw leuke reactie en nog heel veel plezier met de auto!

Met vriendelijke groet,

Namens team Hilversum,
Dave van Nieuwkerk

by Van Hunnik on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Inruiltransactie

Door Hondaverkoper Patrick uitstekend geholpen bij inruil van onze Civic model 8 (2011) voor de nieuwe Civic model 10 (2018). Fantastische 1.5 turbomotor als goede vervanger van de oude vertrouwde 1.8 motor. Zeer prettige eerste kennismaking met deze garage. Ook goed geholpen bij nawerk aan deurbeschermers, goed meegedacht met winterse weersomstandigheden zodat de auto eerst kon drogen en opwarmen voor betere hechting. Zonder extra kosten vervangende auto mee gekregen. Prima service!

by Maarten Knoppers on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: kleine onderhoudsbeurt

Goed en prettig geholpen, onduidelijk is hoe een account is aan te maken.

by Garbrand on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: inruil jeep voor x trail

uitstekend geadviseerd bij aankoop 1 1/2 jaar oude nissan xtrail en inruil Jeep. Overleg, aflevering maar ook problemen met de ingeruilde Jeep werden erg begripvol en klantvriendelijk opgelost. Een voorbeeld voor veel bedrijven en mijn wens dat het zo mag blijven !

by Bremer, W on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop nieuwe Nissan X-Trail Teckna

Tot voor kort reed ik in een Suzuki Grand Vitara 2.4 HE+. Een grandioze auto, 4 wiel aangedreven, alles drop en dran. Deze auto heeft me nog nooit in de steek gelaten, dus betrouwbaar. Suzuki maakt ze niet meer. Dus een andere moest er komen omdat de auto aardig richting de 8 jaar ging. Nu heb ik bijna mijn hele leven Nissan gereden, van de Cherry tot en met de Sunny Coupe GTI en van de F-II tot de X-Trail. Èen paar kleine uitstapjes gemaakt maar dat was maar niks. Nissan moest het worden. Eerst toch nog even gekenen bij KIA. Hyundai, Renault, Subaru, Jeep... We hebben twee honden. Middelgroot en die gaan altijd mee op vakantie. 14 Dagen weg, vakantiebagage, veel dingen moesten mee, maar de Suzuki gaf het al redelijk snel op. Kofferruimte was achteraf bezien aan de kleine kant. Want ineens moesten er twee honden mee. Tja... Goed, deze auto zelf uitgekozen (Eigenlijk heeft mijn echtgenote dat gedaan...) dus niet zeuren achteraf! Toen we toch een andere wilden kopen, zijn we ook bij Nissan geweest. De X-Trail van voor 2017 trok me niet aan qua model en "voorkomen." De X-trial van na 2017 wél. Dus ging ik eens kijken en een proefrit maken. Nou... dat was wel iets voor ons! Natuurlijk, het is een dure auto, maar niets duurder dan vergelijkbare merken (zie hierboven) Zeer behulpzaam personeel en mijn verkoper was Patrick. Deed zijn uiterste best om alles te laten zien én te demonstreren. Vooral dat zelfstandig parkeren was een mooi item en werd (met verve) voorgedaan.Ik kwam voor een tweedehandse. Ik ging weg met een nieuwe Teckna. Er werd niets gepushed, er werd wél onderhandeld (want dát kan ik namlijk als de beste al zeg ik het zelf (LOL) Maar goed, we kwamen steeds nader tot elkaar en uiteindelijk het hele verhaal aan mijn vrouw voorgelegd. Je beslist samen, toch? In de showroom stond precies de auto die we wilden. Donkerbruin (Chocolaee) met gebroken witte/beige lderen bekleding. Met alles drop en dran. Magnifieke auto, zeer zeker ook qua looks. Er komt wel iets voorrijden zeg maar. Maar de koop werd gesloten omdat ik een zeer nette prijs voor de Soes kreegén er toevallig net een actie was. Kijk, da's mooi meegenomen en we waren helemaal tevreden. Op één dingetje na moet ik eerlijk zeggen... De veegbeweging onder de achterbumper om de achterklep te openen werkt niet. De auto heeft een trekhaak en dat is (denk ik) de boosdoener. Misschien heb ik de oplossing. Onder de bumber zitten (denk ik) sensoren die reageren op de veegbeweging. Zet deze sensoren een stuk naar links en rechts, dus verder van de trekhaak af. Idee? Ik hoor het graag. De dag nadat ik de auto heb opgehaald gingen we er meteen mee naar Duitsland. Bijna 750 km gereden. Geen centje pijn, motor draaide als een zonnetje en de auto is snel én errug ruim. Wist je dat de kofferruimte (in zijn totaliteit) de nieuwe Audi Q8 ver overtreft? Dan hoef je dus verder niets uit te leggen... Zijn we tevreden met de auto? Ja, ja, ja...!

Goedemiddag heer Bremer,

Bedankt voor uw leuke enthousiaste review! Ik ga mijn collega's in Hilversum vragen contact met u op te nemen over de achterklep. Nog veel rijplezier toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Dave van Nieuwkerk

by mieke maassen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: nieuwe sleutel

zeer tevreden

by E. Bakker on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Klacht website

doe wat aan uw website. Het lukt mij niet, ondanks herhaalde pogingen om in te loggen, nieuw wachtwoord etc.

Goedemiddag heer Bakker,
Ik neem zo even contact met u op om het inloggen te regelen. Omdat we ons willen houden aan de strengste privacy-regels lijkt het wellicht wat omslachtig lijkt maar we komen er vast uit.

Met vriendelijke groet,
Dave van Nieuwkerk - Automotive-centre Van Nieuwkerk

by R Veen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Onderhoud

Na een eerdere, wat mindere ervaring, besloten de auto opnieuw voor onderhoud naar Hilversum te brengen. Dit onder andere vanwege de prettige opvolging vanuit Dave van Nieuwkerk, die aangaf dat bij een volgend onderhoud de ervaring een stuk beter zou moeten zijn. Dit is helemaal waargemaakt, prettige professionele afhandeling met uitstekende service. Kijk vol vertrouwen uit naar toekomstige contacten.

Goedemiddag heer Veen,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om hier nogmaals een reactie achter te laten. Dat wordt zeker gewaardeerd! Wij zijn blij dat alles nu naar tevredenheid is verlopen en zullen ons inspannen hier ook in de toekomst voor te zorgen. Graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Dave van Nieuwkerk

by R Veen on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Defecte remblokken

Na jaren een lease-auto gehad te hebben, vol trots weer een eigen Honda Civic kunnen aanschaffen, incl. volledige verzekering en alle opties. Na enkele weken blijken de remmen defect te zijn, dus voor onderhoud naar Hilversum gebracht. In eerste instantie kreeg ik een waslijst aan defecten die zsm gerepareerd moesten worden. Toen ik erop wees dat deze allemaal nog onder garantie vielen, bleek de lijst in ene minder belangrijk, met de meeste gebreken kon ik nog makkelijk een paar maanden rondrijden. Alleen de remblokjes zijn vervangen, en voor de overige zaken moest ik maar weer terugkomen als ik er last van kreeg (en dus ook kan gaan betalen omdat de garantietermijn dan is verstreken).



Had heel veel zin in m'n nieuwe Honda-ervaring, maar moet toegeven dat door bovenstaande en nog een aantal andere, minder goede ervaringen met Honda Hilversum, mijn enthousiasme inmiddels wat minder is. Jammer...

Goedemiddag heer Veen,

Bedankt voor uw reactie. Ik probeerde u net al telefonisch te bereiken maar helaas is dit nog niet gelukt. Wij hebben namelijk een ander beeld van de situatie en ik zou graag uw slechte gevoel willen wegnemen.

U heeft een Honda Quality Plus garantie, wat betekend dat u een garantie heeft die uitgebreid is (zie https://www.honda-occasions.nl/) en gedekt wordt door een landelijk aan Honda verbonden verzekeringsmaatschappij. Wij gaan altijd netjes om met garantiezaken, klanttevredenheid staat bij ons op 1, 2 en 3! Mocht u echter het idee hebben dat wij voor onszelf kosten proberen te besparen, dan hoop ik dat u hierdoor begrijpt dat dit ook financieel niet in ons belang is. Als er werkzaamheden moeten gebeuren die onder de garantie vallen, zijn deze namelijk voor rekening van de verzekeringsmaatschappij. Zij verlenen de garantie en vergoeden de kosten die wij hiervoor maken. Ons belang is van u een blije en trouwe Honda-rijder te maken en u mag er dus echt op vertrouwen dat het gegeven advies correct was.

Tot slot loopt uw garantie nog tot oktober 2019. U heeft dus alle tijd om voor eventuele garantiezaken alsnog langs te komen.

Ik heb zojuist mijn nummer achtergelaten op uw voicemail. U kunt mij daar uiteraard op terugbellen zodat we het nog even kunnen bespreken.


Met vriendelijke groet,

Dave van Nieuwkerk

Commercieel Directeur
Automotive-centre Van Nieuwkerk

Page 1 of 14:
«
 
 
1
2
3
 
»