Meneer van Eerden heeft 470.000 kilometer gereden met zijn Honda CR-V!

21-08-2023 - Dealer

Meneer van Eerden rijdt al vanaf 2007 in zijn Honda CR-V en heeft op het moment al 470.000 kilometer op de kilometerstand staan. Wij waren benieuwd naar meneer van Eerden zijn ervaring met de CR-V en hebben hem daarom een aantal vragen gesteld.

Hoe bevalt de Honda CR-V bij u?

Deze auto bevalt mij hartstikke goed! We rijden hem al sinds 2007 en hij heeft ons nooit echte problemen gegeven.

Hoeveel kilometer heeft u gereden met uw CR-V?

We hebben in totaal 470.000 kilometer gereden.

Waar zijn de kilometers van uw CR-V naartoe gegaan?

De ritten die we gereden hebben voor werk. Dit zijn dan afstanden tussen de klanten en kantoor. Daarnaast hebben we ook een vakantiehuis in Frankrijk, wat ook zo’n 1.100 kilometer rijden is.

Wat is uw mooiste rit met de CR-V geweest?

We hebben heel veel mooie ritten met de CR-V gehad, maar dan ga ik voor onze vakantierit naar Corsica.

Wat is het geheim achter het aantal gereden kilometers?

Dat we de Honda CR-V altijd goed in onderhoud hebben gehad bij Automotive-centre Van Nieuwkerk.

Hoeveel kilometer wilt u er nog mee rijden?

Hij is van topkwaliteit. Zolang hij nog in een goede conditie is, rijden we hiermee door. Daarnaast hebben we wel een camper gekocht, dus we verwachten er iets minder mee te rijden.

Zou u andere mensen een Honda aanbevelen?

Zeker. Mijn vrienden die een Duitse auto rijden, pest ik altijd omdat zij altijd hogere onderhoudskosten hebben. Daarnaast gaan deze auto’s veel sneller kapot. Ik ben echt enthousiast over de CR-V. Ook omdat hij ons nooit in de steek heeft gelaten.

Wilt u nou net zoals meneer van Eerden de betrouwbaarheid van Honda ervaren? Kom dan snel langs Automotive-centre Van Nieuwkerk en bekijk de mogelijkheden!