Honda Dream Days bij Honda Van Nieuwkerk

05-09-2024 - Dealer

Binnenkort is het weer tijd voor de Honda Dream Days bij Automotive-centre Van Nieuwkerk, een speciale gelegenheid voor autoliefhebbers en Honda-rijders. Tijdens dit evenement profiteert u van exclusieve aanbiedingen en aantrekkelijke kortingen op een breed scala van populaire Honda-modellen. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto of uw huidige model wilt upgraden, de Honda Dream Days bieden u de perfecte kans om te profiteren van unieke voordelen. Op deze pagina geven we u een overzicht van de speciale acties en voordelen die per model beschikbaar zijn. Ontdek welke Honda het beste bij uw wensen past en geniet van de ongeëvenaarde kwaliteit en rijplezier waar Honda om bekend staat.

Honda HR-V – €2.500 voordeel

Tijdens de Honda Dream Days profiteer je van een aantrekkelijk voordeel van 2.500 op de veelzijdige Honda HR-V. Deze compacte SUV combineert een sportief design met praktische functies zoals het innovatieve “Magic Seats”-systeem, dat zorgt voor extra flexibiliteit in de bagageruimte. De hybride aandrijflijn levert efficiënte prestaties, terwijl het standaard Honda Sensing-veiligheidspakket garant staat voor een veilige rijervaring. Met deze tijdelijke korting is de HR-V nu nog aantrekkelijker voor wie op zoek is naar een stijlvolle en functionele SUV.

Proefrit aanvragen Honda HR-V!   Offerte aanvragen Honda HR-V!

Honda ZR-V – €3.630 voordeel

Tijdens de Honda Dream Days biedt Honda een voordeel van 3.630op de nieuwe Honda ZR-Veen stijlvolle en dynamische SUV die opvalt door zijn verfijnde design en geavanceerde technologie. De ZR-V biedt een perfect evenwicht tussen sportiviteit en comfort, met een krachtige hybride aandrijflijn die zowel efficiënte prestaties als een responsieve rijervaring levert. Dankzij het ruime interieur en het geavanceerde Honda Sensing-veiligheidssysteem, biedt de ZR-V niet alleen comfort, maar ook gemoedsrust op de weg. Met deze aantrekkelijke korting is de ZR-V nu een nog betere keuze voor wie zoekt naar een moderne, veelzijdige SUV.

Proefrit aanvragen Honda ZR-V!   Offerte aanvragen Honda ZR-V!

Honda CR-V – €2.500 voordeel

Tijdens de Honda Dream Days profiteer je van een 2.500voordeel op de iconische Honda CR-Veen ruime en luxe SUV die bekendstaat om zijn betrouwbaarheid en comfort. De CR-V biedt een perfecte balans tussen krachtige prestaties en brandstofefficiëntie, dankzij de geavanceerde hybride aandrijflijn. Het ruime interieur en de hoogwaardige afwerking zorgen voor een eersteklas rijervaring, terwijl het uitgebreide Honda Sensing-veiligheidspakket bijdraagt aan maximale veiligheid op de weg. Met dit tijdelijke financiële voordeel is de CR-V een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een ruime, innovatieve SUV.

Proefrit aanvragen Honda CR-V!   Offerte aanvragen Honda CR-V!

Honda e:Ny1 – €6.050 voordeel

Tijdens de Honda Dream Days krijg je maar liefst €6.050voordeel op de volledig elektrische Honda e:Ny1, een moderne en milieuvriendelijke SUV die geavanceerde technologie combineert met stijlvol design. De e:Ny1 biedt een indrukwekkend rijbereik en krachtige elektrische prestaties, perfect voor zowel stedelijke ritten als langere afstanden. Het ruime en minimalistische interieur is uitgerust met de nieuwste digitale technologieën, terwijl het Honda Sensing-veiligheidssysteem zorgt voor een veilige en comfortabele rijervaring. Met dit uitzonderlijke voordeel is de e:Ny1 een ideale keuze voor wie de overstap wil maken naar elektrisch rijden zonder concessies te doen op comfort of prestaties.

Proefrit aanvragen Honda e:Ny1!   Offerte aanvragen Honda e:Ny1!