De Honda Civic Hybrid is weer leverbaar bij Van Nieuwkerk!

Goed nieuws voor autoliefhebbers en milieubewuste rijders! De langverwachte Honda Civic Hybrid (e:HEV) is eindelijk weer leverbaar bij Automotive-centre Van Nieuwkerk. Na een periode van tijdelijk langere levertijden door de enorme populariteit van het model, kunnen we nu met trots aankondigen dat we een aantal modellen hebben die (redelijk) snel binnenkomen!

Bekijk de voorraad!

De Honda Civic Hybrid: een zelfopladende hybride auto voor stressvrij rijden

De Honda Civic e:HEV is een zelfopladende hybride auto die volledig autonoom op elektriciteit kan werken, zonder dat u hoeft in te pluggen. Deze sportieve wagen biedt een indrukwekkende acceleratie en stabiliteit, waardoor u zich één voelt met de auto. Het veilige bochtenwerk en de stressvrije rijervaring zorgen voor gemoedsrust onderweg. Met een actieradius van 840 kilometer in reële rijsituaties en een minimale CO2-uitstoot van slechts 108 g/km, is de Honda Civic Hybrid een superefficiënte keuze.

Verbeterde functies voor een veilige en comfortabele rit

De Honda Civic Hybrid is uitgerust met verbeterde SENSING dankzij sonarsensoren aan de voor- en achterzijde, samen met een extra brede 100 graden frontcamera die voetgangers en zelfs kleine voorwerpen op de weg beter kan detecteren. Bovendien beschikt de Honda Civic e:HEV over standaard smartphone-integratie met het Honda CONNECT infotainmentsysteem via Android Auto en draadloze Apple CarPlay. De ruime passagiers- en bagageruimte zal u aangenaam verrassen.

Ontdek de luxe van de Advance-uitvoering

In de Advance-uitvoering van de Honda Civic Hybrid vindt u een hoogwaardig audiosysteem met 12 hifi Bose luidsprekers, waardoor u kunt genieten van een meeslepende luisterervaring. Het 10,2’’ volledig digitale kleurenscherm geeft de bestuurder alle nodige informatie voor een veilige en comfortabele rijervaring. Daarnaast is de Advance-uitvoering voorzien van adaptieve koplampassistentie die elke koplamp afzonderlijk regelt om een brede en verre lichtspreiding te behouden zonder andere weggebruikers of voetgangers te verblinden.

Reserveer uw Honda Civic Hybrid vandaag nog!

Bij Automotive-centre Van Nieuwkerk hebben we nog een aantal Honda Civic Hybrids die op het punt staan om binnen te komen. We hebben 6 Sport-uitvoeringen en 14 Advance-uitvoeringen beschikbaar. Wacht niet langer en kom langs bij Automotive-centre Van Nieuwkerk voor een proefrit en ontdek zelf de geweldige rijervaring die de Honda Civic Hybrid te bieden heeft!