Toewijding aan waarheid en persoonlijke betrekking

Bij Automotive-centre Van Nieuwkerk is ons bedrijf gebouwd op een stevig fundament van kernwaarden die de ruggengraat vormen van alles wat we doen. Deze waarden zijn niet slechts woorden op papier; ze zijn de belichaming van onze missie en geven ons elke dag de richting om te groeien en te bloeien als een betrouwbare en geliefde dealer in Midden Nederland en Flevoland.

1. We maken beloftes waar: Voor ons is een belofte niet slechts een intentie, maar een verplichting. Als we iets toezeggen aan onze klanten, leveranciers, of aan elkaar als team, zetten we ons volledig in om die belofte te vervullen. Het is de fundering van ons vertrouwen en onze reputatie.
  2. We dragen zorg voor onze medewerkers: Onze medewerkers zijn de kracht achter ons succes. We zijn vastberaden om een veilige, ondersteunende en inclusieve werkomgeving te creëren waarin elk individu kan gedijen. We begrijpen dat hun welzijn direct invloed heeft op onze collectieve prestaties.
  3. We zijn transparant en betrouwbaar: Eerlijkheid en openheid zijn de pijlers van onze bedrijfsethiek. We communiceren helder en eerlijk met onze klanten, leveranciers en teamleden. Deze transparantie zorgt voor vertrouwen en een solide basis voor al onze relaties.
  4. We zijn open en eerlijk: We erkennen dat fouten kunnen gebeuren, maar we verbergen ze niet. In plaats daarvan zien we ze als leermomenten en nemen we verantwoordelijkheid. Open en eerlijke communicatie staat centraal in ons streven naar voortdurende verbetering.
  5. We gaan voor continuïteit: In een steeds veranderende wereld is stabiliteit van onschatbare waarde. We nemen beslissingen met een langetermijnvisie, zodat we niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst kunnen blijven voldoen aan de behoeften van onze klanten en medewerkers.
  6. We maken het persoonlijk: We begrijpen dat elke klant uniek is en zijn of haar eigen behoeften heeft. Daarom gaan we verder dan alleen zakelijke transacties. We creëren persoonlijke relaties en passen onze diensten aan om aan de individuele verwachtingen te voldoen.

Bij Automotive-centre Van Nieuwkerk beschouwen we deze missies niet als opties, maar als verplichtingen die ons definiëren. Ze sturen ons elke dag om de lat hoger te leggen en een partner te zijn waarop onze klanten kunnen vertrouwen. Wij zijn gepassioneerd over het leveren van de best mogelijke ervaring, en deze waarden leiden ons op ons pad naar succes en groei.