Het begin

In 1967 hebben Dhr. en Mevr. Van Nieuwkerk in Mijdrecht de grondslag gelegd voor Automotive-centre Van Nieuwkerk door de oprichting van een autoverhuurbedrijf.

Tien jaar later, in 1977, kozen ze ervoor om het merk Honda toe te voegen aan het groeiende bedrijf.

In 1993 breidde Automotive-centre Van Nieuwkerk haar diensten ook uit naar Hilversum, waarmee ze hun bereik verder vergrootten. Deze historische stappen markeren de voortdurende evolutie en groei van ons bedrijf.

Flagship Store

In 1997 breidde de Van Nieuwkerk groep haar invloed uit naar Alphen aan den Rijn, en uiteindelijk, in 2002, naar Amsterdam. In de bruisende stad Amsterdam opende Automotive-centre Van Nieuwkerk in 2009 trots de Honda Flagshipstore aan de Hoogoorddreef.

Deze opvallende vestiging, strategisch geplaatst in de schaduw van de Amsterdam Arena, dient als een voorbeeld voor heel Nederland en Europa op het gebied van de Honda-beleving.

In nauwe samenwerking met vertegenwoordigers van Honda Nederland, Europa en Japan is deze locatie en opzet zorgvuldig gekozen. Met de plannen van Honda voor de komende jaren en de opkomst van de derde generatie binnen de Van Nieuwkerk-familie, was de beslissing om in Amsterdam uit te breiden, een weloverwogen keuze.

Met deze nieuwe vestiging streeft Van Nieuwkerk ernaar dat klanten van het Automotive-centre het ultieme Honda-gevoel ten volle kunnen ervaren en beleven. Deze Honda Flagshipstore staat klaar om een onvergetelijke Honda-ervaring te bieden.