Uw mening telt

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Van Nieuwkerk
Average rating:  
 197 reviews
by Roel van Hes on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: 2 kleine

Was even in de buurt met mijn vrouw, batterijtje leeg van mijn deursleutel, geen probleem mevr. van de receptie deed er zo een nieuwe voor me in, paar weken geleden ruitenwisser blad (grote) rubber afgescheurd, wederom geen probleem, even checken of ze deze op voorraad hadden en de auto werd keurig van twee nieuwe ruitenwissers voorzien, kijk dat is nou service met een grote "S", ben geeneens geen klant bij hun, RIJ WEL HONDA NATUURLIJK!!, dus wie weet......

by Tino Karunding on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aankoop/ophalen nieuwe CX30

Kun je bij een merkdealer een auto kopen zonder dat je hem gezien hebt? Ja.......dat kan hier! Nadat ze met de jaarwisseling mijn huidige auto total loss hadden gereden en dus gewoon doorgereden waren moest ik op zoek naar een andere. Ik was al van plan om als volgende wagen te kijken naar een Mazda CX30. Ivm mijn werk zit ik veel in het buitenland en wil daardoor niet oneindig op zoek gaan naar een auto in de tijd dat ik in NL ben.
ik heb daarvoor gekozen om te gaan zoeken bij een merkdealer. Misschien wat duurder maar ik denk (meer) betrouwbaarheid. Ik kwam uiteindelijk uit bij Van Nieuwkerk Amsterdam. Daar stond een 8 maanden oude Demo CX-30 met 16200km erop (volgens de site, achteraf was het 15387 km) in een super kleur. Een plaatje om te zien. De communicatie met Edwin Klijn is vnl verlopen via Email omdat via de telefoon wat problematischer was. Dit verliep vrij soepeltjes Ik kreeg antwoorden op alle vragen die ik had. We hadden pas telefonisch contact toen ik hem kwam ophalen. Het bleek dat de gevraagde trekhaak in backorder was en er was nog een klein puntje waar ik later achter kwam. Ik ben een week later nog terug geweest voor de inbouw van de trekhaak en het oplossen van dat kleine puntje. Alles netjes en vlot verlopen (sneller dan ik had gedacht, in 3 uur tijd). De auto stond weer gewassen klaar om meegenomen te worden. De Mazda CX30 is echt een fantastische auto om in te rijden! Alle lof voor de betrouwbaarheid en service van Automotive-centre Van Nieuwkerk Amsterdam.........

by JP Kent on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Bendenwisseling

De afspraak was voor de bandenwisseling (winterbanden af, zomerbanden op) en voor een voorjaarscheck. De voorjaarscheck heeft niet plaatsgevonden. Dit merkte ik toen het ruitensproeierlampje aan kwam. Ik had het eerder op kunnen merken, als ik de voorjaarsbeurt op de kostenspecificatie had gezocht: die staat er niet bij.

by Ruud on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: onderhoudsbeurt

Ivm vakantie is de link voor de review niet meer beschikbaar. Onderhoudsbeurt was 24 mei maar door file kwam ik te laat waardoor beurt is verplaatst naar de 25e. Prima opgelost, goede info over kosten.

by Ruben de Fauwe on Van Nieuwkerk

Geen gesjeesde verkopers, nemen rustig en respectvol de tijd voor je, erg prettig!

by Harry Balnkenzee on Van Nieuwkerk

Heel goede service vriendelijk goede uitleg van de gedane werkzaam heden
Kortom het zeer goede adres voor de verzorging mijn Honda Logo

by ad lablans on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: mooi geprijsde CX30

Prima geholpen en een zeer goede inruil.
groeten,Ad

by Divya Boon on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Onderhoud, recall en kleine beschadiging voorruit

Vanaf het eerste telefoontje zo goed en vriendelijk geholpen! Echt 100% positief. Oeh; en de auto rijdt als een zonnetje. Heldere uitleg en meedenken over de verwachte kosten. Dank voor de goede service! Ik ben blij (en de auto ook, volgens mij) 🙂

by Gerard Luske on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Aflevering 2e hands Honda Civic

Allereerst mijn complimenten over de After sales verkoper Matthijs Sakkers.
Hij is mij vreselijk goed te ge moed gekomen met wat kleine puntjes die de Honda Civic had bij aflevering. Op zeer korte termijn heeft hij de problemen opgelost. Ik wil hem bedanken voor dit gene , een goede en vertrouwbare verkoper.

Beste meneer Luske,
Bedankt voor uw review en uw 4 sterren. We zijn blij om te horen dat u zeer tevreden bent over onze medewerkers met Matthijs in het specifiek. We wensen u veel rijplezier en veilige kilometers in uw nieuwe auto.

Met vriendelijke groet,
Kim van Honk - Automotive-centre van Nieuwkerk

by B.H.O.N. on Van Nieuwkerk
Reden bezoek: Terugroepactie Airbag

Terzake geholpen.
Te lange wachttijd bij gevaarlijke fout in Airbag

Goedemiddag heer/mevrouw B.H.O.N.

Bedankt voor uw review en de 4 sterren. Omdat Honda de terugroepacties met vele duizenden tegelijk heeft uitgestuurd, is het voor ons niet mogelijk binnen enkele dagen voldoende monteurs beschikbaar te hebben om aan alle verzoeken te voldoen. Het is belangrijk dat de terugroepacties worden uitgevoerd, maar omdat de auto's al vele jaren met deze onderdelen rondrijden is het risico in de periode tot de reparatie vrijwel verwaarloosbaar.

Met vriendelijke groet,

Automotive-centre Van Nieuwkerk

Page 1 of 20:
«
 
 
1
2
3
 
»