CarSelexy: écht zo goed als nieuw!

Het ritje in een glanzende, spiksplinternieuwe auto is een ervaring van puur genot, maar dit genoegen gaat vaak gepaard met een behoorlijk prijskaartje. Gelukkig staat CarSelexy klaar om dit dilemma voor je op te lossen. Onze unieke collectie omvat enkel jong gebruikte auto’s met een verwaarloosbaar aantal kilometers op de teller, waardoor je de sensatie van een nieuwe auto kunt ervaren zonder de volledige kosten te dragen. Bovendien bieden we bij elke auto een uitgebreide fabrieksgarantie aan, waardoor je met een gerust hart de weg op kunt. Met een breed scala aan merken en modellen in ons assortiment, bieden we een diverse selectie die je de vrijheid geeft om precies die auto te kiezen die bij jouw wensen past. Bij CarSelexy stap je niet alleen in een auto, maar ook in een wereld vol voordelen en mogelijkheden!

Bekijk ons aanbod!

CarSelexy bij Van Nieuwkerk

CarSelexy bij Automotive-centre Van Nieuwkerk

Bij CarSelexy, dé bestemming voor (bijna) nieuwe auto’s, vind je Van Nieuwkerk! Heb je vragen of wil je gewoon eens vrijblijvend langskomen? We verwelkomen je graag in onze showroom!

Kies voor CarSelexy

Bij het selecteren van een auto bij CarSelexy, kiest u voor een jonge occasion tussen de nul en twee jaar oud. Bovendien garanderen we dat de kilometerstand van deze voertuigen varieert tussen de 2.000 en 30.000 kilometer. Als kers op de taart bieden wij maximale zekerheid dankzij de fabrieksgarantie. Met deze garantie geniet u van gemoedsrust, wetende dat uw nieuwe auto goed beschermd is.

Bekijk ons aanbod!