Vanaf 1 september Honda- en Bosch Car Service dealer

Goed nieuws bij Automotive-centre Van Nieuwkerk Hilversum: vanaf 1 september verwelkomen wij u als officiële Bosch Car Service dealer. Wat betekent dit voor u? Hoewel onze vertrouwde service grotendeels hetzelfde blijft, krijgt u nu toegang tot de vele extra voordelen van het Bosch Car Service label.

Maak een werkplaatsfaspraak!

Ontdek de zekerheden van Bosch Car Service Van Nieuwkerk

Bij Bosch Car Service Van Nieuwkerk kunt u voor alles omtrent uw auto bij ons terecht. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld: pechhulp, autoverzekering, betrouwbare tweedehandsauto’s, etc. U kunt bij ons terecht voor onderhoud aan alle merken, bouwjaren en brandstoffen.

Wij garanderen u hoogwaardige kwaliteit. Er werken uitsluitend professionele monteurs aan uw auto, waardoor uw auto met de juiste kennis onder handen genomen kan worden. Daarnaast werken wij met originele kwaliteitsonderdelen.

Bij Bosch Car Service Van Nieuwkerk heeft u geen onverwachte kosten. Wij stemmen altijd vooraf de kosten met u af. Wij stellen u op tijd op de hoogte wanneer de kosten toch hoger uitvallen.

Bij onderhoud en reparatie behoudt u de fabrieksgarantie. Onze professionele monteurs werken volgens de voorschriften van de fabrikanten en met originele kwaliteitsonderdelen, waardoor de fabrieksgarantie officieel geldig blijft.

Bosch Car Service Van Nieuwkerk is geschikt voor zowel particuliere- als zakelijke rijders (lease). We bieden uitgebreide diensten aan voor onderhoud en reparaties van auto’s, waardoor zowel particulieren als bedrijven op ons kunnen rekenen.

Wij zijn in het bezit van een Erkend Duurzaam certificaat. Erkend Duurzaam is hét MVO-programma voor de mobiliteitsbranche dat is ontwikkeld door BOVAG en het instituut voor Duurzame Mobiliteit. Hierdoor willen we laten zien dat duurzaamheid óók bij ons een topic is en dat we oog hebben voor mens en milieu.

Uw vertrouwde Honda expert in Hilversum

Bij Automotive-centre Van Nieuwkerk Hilversum blijven we uiteraard ook dé officiële Honda-dealer. Dit betekent dat u nog steeds bij ons terecht kunt voor de aanschaf van een nieuwe- of gebruikte Honda en voor het onderhoud van uw huidige Honda. U kunt bouwen op dezelfde kennis en ervaring van zowel onze service adviseurs, monteurs als van de verkopers. Hierdoor weet u zeker dat uw Honda in de goede handen blijft.

Overgang van James Autoservice en CarSelexy naar Bosch Car Service

Vanaf 1 september zal onze vestiging in Hilversum niet langer opereren als James Autoservice en CarSelexy dealer. Als u momenteel gebruikmaakt van onze James Autoservice diensten, hoeft u zich geen zorgen te maken. U kunt uw auto voortaan laten onderhouden onder het Bosch Car Service label, dat bekend staat om zijn betrouwbare en hoogwaardige service. Bosch Car Service biedt dezelfde professionele zorg en expertise, met een breed scala aan onderhouds- en reparatiediensten voor alle automerken. U profiteert van de voordelen van een wereldwijd erkend merk, dat zich inzet voor innovatie en klanttevredenheid. We blijven toegewijd aan het leveren van uitstekende service en willen u geruststellen dat uw voertuig in goede handen blijft bij ons.