Introductieweek nieuwe Honda’s

05-10-2023 - Dealer

Introductieweek nieuwste Honda modellen

Van maandag 23 oktober tot en met zaterdag 28 oktober bent u van harte welkom bij Automotive-centre Van Nieuwkerk tijdens de Honda Dream Days. Tijdens dit evenement krijgt u de kans om de nieuwste SUV-modellen van Honda te bewonderen en te ervaren. Nog beter nieuws: tijdens deze week ontvangt u tot wel 50% korting op accessoires. Benieuwd welke Honda modellen deel uitmaken van deze nieuwste SUV-lijn? Wij vertellen u er graag meer over!

Honda CR-V (Plug-in) Hybrid – Honda’s grootste SUV ooit!

De grootste en meest geliefde SUV van Honda heeft nu een nog imposanter formaat, biedt meer luxe en straalt nog meer stoerheid uit. Met zijn dynamische rijgedrag, geavanceerde technologie, robuuste ontwerp en ongeëvenaarde elegantie staat hij volledig terecht bovenaan de lijst.

Dankzij de nieuwe exclusieve versie van het Honda SENSING 360 veiligheidssysteem versterkt de CR-V zijn reputatie als een van de veiligste auto’s in zijn klasse. Bovendien is de hybride aandrijflijn beschikbaar in zowel een Full Hybrid als een Plug-in Hybrid variant.

Bekijk de modelpagina van de Honda CR-V Hybrid!

Honda e:Ny1 – Revolutionaire elektrische SUV

De Honda e:Ny1, een 100% elektrische SUV, vertegenwoordigt een nieuwe generatie van elektrische mobiliteit. Hij biedt een indrukwekkende actieradius van meer dan 400 kilometer en is voorzien van een 15,1-inch infotainmentsysteem dat compatibel is met zowel Android Auto als Apple CarPlay.

Deze volledig elektrische SUV, ideaal voor gezinnen, is standaard uitgerust met de geavanceerde Honda SENSING veiligheidstechnologie. Het prachtige exterieur wordt naadloos gecombineerd met een uiterst goed uitgerust en stijlvol interieur.

Bekijk de modelpagina van de Honda e:Ny1

Honda ZR-V Hybrid – Honda’s sportiefste SUV ooit!

De splinternieuwe ZR-V e:HEV Full Hybrid straalt een doelgerichte uitstraling uit die perfect past bij zijn sportieve en dynamische karakter. Dankzij de e:HEV aandrijflijn levert deze auto energieke elektrische prestaties en biedt hij een indrukwekkende hybride actieradius van maar liefst 1.000 kilometer.

Het onderstel is nauwkeurig afgestemd om comfort in de stad te waarborgen en wendbaarheid op de open weg te verbeteren. Dit maakt de krachtige, efficiënte en veelzijdige ZR-V Full Hybrid tot jouw ideale metgezel voor elke reis.

Bekijk de modelpagina van de Honda ZR-V

Kom langs bij Automotive-centre Van Nieuwkerk

Met de meest recente reeks Honda SUV’s in onze showroom, hebben we tal van prachtige wagens om met u te delen. Wij nodigen u uit om 23 tot en met 28 oktober een bezoek te brengen aan een van onze locaties in Amsterdam, Alphen aan den Rijn of Mijdrecht, en samen met ons de nieuwste Honda modellen te bewonderen! Dit doen we natuurlijk onder het genot van een lekker hapje en drankje.